مبانی نظری تقسیم بندی مشتریان و یافتن الگویی برای آنها برای بهبود وصول مطالبات معوق بانک

مبانی نظری تقسیم بندی مشتریان و یافتن الگویی برای آنها برای بهبود وصول مطالبات معوق بانک

هدف از این مبانی نظری تقسیم بندی مشتریان و یافتن الگویی برای آنها برای بهبود وصول مطالبات معوق بانک می باشد

دانلود مبانی نظری تقسیم بندی مشتریان و یافتن الگویی برای آنها برای بهبود وصول مطالبات معوق بانک

مدیریت ریسک اعتباری رتبه بندی اعتباری مشتریان بانک رتبه بندی مشتریان بانک روشهای اعتبارسنجی مشتریان سامانه اعتبارسنجی مشتریان بهبود وصول مطالبات معوق بانک مبانی نظری وصول مطالبات معوق با رتبه بندی مشتریان
دسته بندیاقتصاد
فرمت فایل doc
حجم فایل 111 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 105

دانلود مبانی نظری کارشناسی ارشد رشته اقتصاد

تقسیم بندی مشتریان و یافتن الگویی برای آنها برای بهبود وصول مطالبات معوق بانک

 
 
 
 
 مقدمه 
در سراسر جهان، صنعت بانکداری یکی ارکان بسیار مهم اقتصاد هر کشور به شمار می رود و به دلیل ارائه خدمات متنوع

ادامه مطلب



 نوشته شده توسط ادمین در تاریخ 2018-03-03 23:44

مطالب مرتبط دیگر در این دسته بندی